De laatste dag..... - Reisverslag uit Trat, Thailand van Aukje Neeleman - WaarBenJij.nu De laatste dag..... - Reisverslag uit Trat, Thailand van Aukje Neeleman - WaarBenJij.nu

De laatste dag.....

Blijf op de hoogte en volg Aukje

06 Februari 2014 | Thailand, Trat

En dan is het toch echt de laatste dag vandaag.
Mezelf getrakteerd op een wijntje. Vloeibaar goud noemen ze dat hier. Er staat ook bijna nergens wijn op de kaart en een fles is sowieso moeilijk te vinden! Behalve dan ananas wijn. Nu lust ik graag ananas maar na twee weken ananas voor en ananas na heb ik er wel een beetje genoeg van eerlijk gezegd.
We hadden graag nog een dagje naar Cambodja gewild want daar zitten we nog geen 50 km vandaan maar dat is bij de grens nog niet zo eenvoudig! Vanaf deze kant is de grens gewoon dicht! Nou dan maar niet. We heten tenslotte niet allemaal Floortje Dessing.
Omdat zoals men hier zegt de verkiezingen "rustig" zijn verlopen zijn gisteren avond de bars weer open gegaan. Zo ook the Lady bar. Toch bijzonder om te zien dat de thaise meisjes hun uiterste best doen om een oudere "rijke" westerse man te strikken. Je ziet de " stelletjes" overal. Toch op zoek naar een beter leven?
Ik zou wel eens een discussie willen opzetten.
Ook bijzonder om te zien dat er toch heel veel she male in Thailand wonen. Voor ons ongebruikelijk maar hier heel normaal en geaccepteerd. Ik heb echt het idee dat hier iedereen mag zijn wat men wil zijn!
De rust ga ik missen het eenvoudige leven. Je hoofd lekker leeg hebben.......
De geuren van wierook en lemongrass...
De bewolking van vandaag en de eerste regenbui van het nieuwe seizoen maken het minder moeilijk om terug te gaan naar Nederland. Maar wat zal het temperatuurverschil groot zijn!
Morgen vroeg op. We worden om 10 voor zeven opgehaald en nemen de ferry van half acht. De vlucht vanuit Trat duurt een uurtje naar Bangkok. Daar worden we doorgelabeld voor de KLM vlucht naar Nederland. Als alles meezit zijn we dan om half zeven weer op Nederlandse bodem. Dan is het voor ons al nacht.
Tijd om te gaan slapen en dromen over een onvergetelijke vakantie.

  • 06 Februari 2014 - 09:54

    Thea Roos:

    Aukje en Andre, klinkt heel bijzonder allemaal, wens jullie een goede thuisreis toe! X

  • 06 Februari 2014 - 15:11

    Kikker:

    Goede reis!

    Tot ziens x kikker

  • 06 Februari 2014 - 19:08

    Corrie:

    Geweldig om jullie zo te kunnen volgen!
    Goede terugreis en ik hoop weer snel iets van jullie te horen en te zien.
    x Corrie

  • 07 Februari 2014 - 00:10

    Paul:

    Goeie reis!!
    Heb m'n best gedaan voor een IUG. Fingers crossed...;-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Trat

Thailand 2014

Een mooie reis naar Thailand

Recente Reisverslagen:

06 Februari 2014

De laatste dag.....

04 Februari 2014

Nog even genieten.....

02 Februari 2014

Koh Chang

02 Februari 2014

De jungle

29 Januari 2014

Ayutthaya
Aukje

Welkom op onze pagina. We gaan een reis maken naar Thailand. Vind je het leuk om ons te volgen meld je dan aan! En geniet met ons mee!

Actief sinds 25 Jan. 2014
Verslag gelezen: 1105
Totaal aantal bezoekers 4506

Voorgaande reizen:

12 Januari 2014 - 31 December 2014

Thailand 2014

22 Januari 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

22 Januari 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

19 Januari 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

19 Januari 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

19 Januari 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

19 Januari 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

19 Januari 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

19 Januari 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

25 Januari 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: