Ayutthaya - Reisverslag uit Ayutthaya, Thailand van Aukje Neeleman - WaarBenJij.nu Ayutthaya - Reisverslag uit Ayutthaya, Thailand van Aukje Neeleman - WaarBenJij.nu

Ayutthaya

Blijf op de hoogte en volg Aukje

29 Januari 2014 | Thailand, Ayutthaya

Het is nu half 10 s avonds en nog 28 gr heerlijk!
Vanmorgen vertrokken opweg naar Ayutthaya een prachtige rit langs rijstvelden en kleine dorpjes. Onderweg komen we een tentje tegen waar zelfs de gids enthousiast van wordt " look they have nice chicken with four legs" oftewel geroosterde rat op een stokje!! Wij hebben bedankt! O ja er lag ook nog een zak verse nog levende grote slangen die moesten nog aan het spit....
Na 3 uur hobbelen komen we aan bij het Old Palace Hotel het leek in de verste verte niet op dat gene wat de naam doet vermoeden. Maar wel een paleis ongeveer in de achtertuin wat wil je nog meer. En opnieuw allemaal heel vriendelijk en wel willend om je te helpen. De chauffeur van een tuk tuk , waar Andre opgevouwen inpast, neemt ons mee naar de chineese markt waar we midden in het feestgedruis terrecht komen want het is tenslotte overmorgen chinees nieuwjaar! Dus een drukte van belang met alles wat je maar hebben wilt aan eten. De meest vreemde dingen waar wij echt het bestaan niet van af wisten en ook niet mogelijk achtte het te kunnen eten! Ook de meest vreselijke versieringen die je maar bedenken kunt echt super kitsh!
Daarna met een overenthousiaste gids in een tuk tuk 2 uur lang langs alle tempels of wat er van over is gebleven, paleizen, stupa s, wats, en Budhabeelden gereden totdat we er geen een meer konden zien en de zon onderging! Wat een indrukken. Gelukkig heb ik de foto s om nog eens even in een wat rustiger tempo terug te kijken! Terug bij de "bungalow" werd er speciaal voor ons gekookt ik mocht meekijken in de keuken! Mmmmmmmmm.
Morgen de treinreis naar Pak Chong..........

  • 29 Januari 2014 - 19:39

    Corrie:


    Wat hebben jullie een super leuke en aparte vakantie!!!
    Geniet er nog lekker van want voor je het weet zit je weer te balen in +1grC
    Hans en Corrie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Ayutthaya

Thailand 2014

Een mooie reis naar Thailand

Recente Reisverslagen:

06 Februari 2014

De laatste dag.....

04 Februari 2014

Nog even genieten.....

02 Februari 2014

Koh Chang

02 Februari 2014

De jungle

29 Januari 2014

Ayutthaya
Aukje

Welkom op onze pagina. We gaan een reis maken naar Thailand. Vind je het leuk om ons te volgen meld je dan aan! En geniet met ons mee!

Actief sinds 25 Jan. 2014
Verslag gelezen: 107
Totaal aantal bezoekers 4503

Voorgaande reizen:

12 Januari 2014 - 31 December 2014

Thailand 2014

22 Januari 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

22 Januari 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

19 Januari 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

19 Januari 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

19 Januari 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

19 Januari 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

19 Januari 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

19 Januari 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

25 Januari 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: